Polecany post

Dostępne książki dr Jaśkowskiego

poniedziałek, 16 grudnia 2019

Nowe czasy nadchodzą.


Z cyklu: " S-174, 52 stan z prawami dla tubylców".

dr J.Jaśkowski



Motto:

"A do polityki garną się ludzie, którzy nic nie osiągnęli, a więc nieudacznicy i darmozjady. Polityka to dla nich deska ratunku, mogą godnie żyć, nie dając w zamian nic.” Ziuk, PSG.



Pamiętaj!
Nie można na dłuższą metę wychowywać naród politycznie, bez przeprowadzenia „kańciastej” granicy pomiędzy pojęciami tak prymitywnymi jak: sojusznik i najeźdźca, wierny i zdrajca, swój i obcy, wróg czy agent” !
 Józef Mackiewicz. 
„Taka ludność cofa się w rozwoju do form plemiennych”. jj




Nauka zna pojęcie czynnika PSI. Definicja tego pojęcia jest opisana jako stosunek korzyści z danego rozwiązania, wynalazku, idei, do skutków wywołanych przez definiowane pojęcie. Współczynnik PSI ma czasokres 25 lat.
Wiedzą o tym doskonale tzw. inżynierowie od Sztucznej Inteligencji - AI-  jak również od socjotechniki. Trzeba uczciwie przyznać, że wielcy tego świata włożyli dużo wysiłku i pieniędzy w rozwój socjotechniki. Wszystko to ma na celu jeden jedyno, wzrost zysków ich właścicieli.
Na potrzeb mas, tj. tych mniej wartościowych ludzi, stworzono pojęcie Nowego Światowego Ładu, czyli NWO.
Generalnie chodzi o przekształcenie dotychczas istniejących państw w terytoria o powierzchni ok. 100 000 km zamieszkiwane przez 5-10 milionów ludzi, pracujących na potrzeby określonych korporacji.
Klasa średnia, która do tej pory było motorem wszelkiego postępu ma zostać zlikwidowana, a jedynie pozostać jako lumpenproletariat  niezbędny do wykonywania prac porządkowych.
W tym celu od ok. 200 lat przygotowuje się odpowiednio ludność, najpierw w Europie, a potem w Ameryce i na innych kontynentach.
Zmiany poglądów ludności są realizowane  co najmniej 200 lat w w Polsce konkretnie od 1773 roku tj., od powołania Komisji Edukacji Narodowej przez Samuela du Ponta, agenta City of London Corporation.



Wprowadzony system edukacji sprowadza się do trzech pozycji.
Po pierwsze, edukacja musi być powszechna.
Po drugie, edukacja musi być państwowa.
Po trzecie, aby to się udało edukacja musi być "bezpłatna".

Te tezy wmawiali ludziom tzw. bolszewicy czy socjaliści.
Wyjaśniając poszczególne tezy, czyli tłumacząc z polskiego na nasze, musimy odkodować te pojęcia.

Co znaczy pojęcie, że edukacja musi być powszechna.
Oznacza to nic innego, jak tylko tresurę całych pokoleń wg schematu opracowanego nie wiadomo gdzie i przez kogo [Za tym się kryje City of London Corporation]. Tragedią czy wręcz dramatem takiego tresowania młodzieży, jest zniszczenie wszelkiego rodzaju inicjatyw, czyli takie ogłupianie młodych ludzi, aby wszyscy wierzyli w tzw. poprawność polityczną, czyli rząd ma zawsze rację, chociażby był złożony z samych psychopatów i złodziei, tak jak to widzieliśmy po 1918 roku na naszych Kresach, a co doskonale opisała  Zofia Kossak- Sztucka w słynnej książce POŻOGA. Poniżej przytaczam fragment z tej książki str. 258-9.
"ELEKTRYCZNOŚĆ NAGROMADZONA W POWIETRZU, przez umiejętne a ciągłe podszczuwanie żołnierzy petlurskich, i chłopów, nie dość jeszcze silna, by spowodować ogólną katastrofę, znajdowała tymczasowe ujście w prześladowaniach Żydów.
Zaczęły się sporadyczne pogromy we wszystkich miasteczkach okolicznych; Lityniu, Kupielu, Ostropolu, Lubaże, Kużminie i innych.
Najcharakterystyczniejszym z nich, a zarazem największym co do liczby ofiar, był pogrom płoskirowski, który nastąpił w pierwszych dniach lutego 1918 roku, Dokonała go głównie miejscowa załoga petlurska, ale rozpoczął i zainicjował oddział siczowników galicyjskich, niedawno przybyłych do miasta,. 
Ludzie zamieszkujący naówczas Łoskirow, zaręczali mi, ze straszna ta rzeź nie była wywołana, niczym sprowokowana. Po prostu na chłodno, starannie oznaczono wprzód mieszkania nieżydowskie, otoczono wojskiem maisto i przystąpiono do krwawego dzieła tak, jak się przystępuje do siewów lub żniw.
Grozę potęgował fakt, że przez cały czas pogromu nie padł ani jeden strzał.
Wśród stosu ciał zalegających nazajutrz ulice, nie było ani jednego człowieka, który by zginął od kuli.Wszyscy zostali zarżnięci, zakłuci lub poćwiartowani żywcem. 
Systematycznie przechodząc wszystkie zaułki i domy, nie oszczędzono nikogo, od niemowląt do najstarszych. Nieludzkie wycie napełniało maisto.
Ludzie zmuszeni być świadkami tego mordu, bliscy byli obłedu, daremnie skazani próbowali przekupić żołnierzy, oddawali pieniadze czy złoto.
"nam was treba, nie washih grosi!"
- odpowiadali żołnierze nie zwracając nawet na prośby uwagi.
Zabitych wyrzucali z okien na ulicę, gdzie po kilku godzianch zebrały się istne materace z trupów. Leżały  tam w  grozie swej, strasznej niedoli matki ciężarne, z których wydarto wnętrzności, dziewczęta z odrąbanymi piersiami, starcy  z wytrzeżonymi zębami, okropni.

Z balkonów zwieszały się wianki związane z dzieci maleńkich, rozplatanych bagnetami, powiązanych sznurem za główki, żałośnie zwieszonych."
Lista ofiar wg różnych danych sięgała od siedmiu do dwudziestu tysięcy.

Komentarz: 
dlaczego, nie podnosi się obecnie ludobójstwa Petlurowców czy Siczowców?
Dlaczego, wymazano historię Kresów z podręczników szkolnych?
Dlaczego, książki Kossak -  Sztuckiej nie są lekturą obowiązkową szkolną!?
Dlaczego, Izrael nie głosi holokaustu od 1918 roku, a dopiero obecnie, chcąc wyłudzić pieniądze najpierw od Niemców, obecnie od Polski?
Dlaczego, O POWSTAŃCACH LWOWSKICH WYMORDOWANYCH W TURZY MAŁEJ W JESIENI 1944 ROKU POPRZEZ PODRZYNANIE GARDEŁ NOŻAMI, NADAL NIE UCZY SIĘ W SZKOŁACH?
Przypomnę
wymordowano poprzez podrzynanie gardeł nożami ok 5000 - 5500 żołnierzy, także kobiet z AK. IPN nie rusza sprawy. Sam możesz się domyśleć Dobry Człeku dlaczego?


Ten system, wymazywania faktów historycznych, realizowany przez tzw. Ministerstwo Oświaty i wprowadzany poprzez procedury, niweluje możliwość rozwoju młodych ludzi, a pozwalający im być tylko wykonawcami instrukcji. Innymi słowy, wszelkie wynalazki będą możliwe tylko w określonych kastach. Poziom eduakcji większości ludności  jest i będzie tak niski, że sama jednostka nie będzie zdolna wykonać najprostszych czynności nawet takich, jak ratowanie życia.
Ten system realizowany przez Ministerstwo "Oświaty" doprowadza do wymazania pojęcia NARÓD i zmiany społeczeństwa w luźne grupy drobnych interesów.
Już kilka lat temu widziałem wypadek- skręcenia kolana u młodego 23 letniego osobnika, a jego 4 kolegów coś tam stukało w komórkach, ale żaden nie wpadł na pomysł wezwania Pogotowia Ratunkowego, czy chociażby podniesienia poszkodowanego i położenia go na ławce obok.

Jedną z podstawowych ról „intelektualistów” jest zajmowanie czasu  społeczeństwu. Czyli, wymyślanie takich kombinacji umysłowych np. krzyżówek, aby pobudzać szare komórki do  bezsensownego zajęcia. Podstawową rolą człowieka na Ziemi jest tworzenie, budowanie,  niestety nie wszyscy to potrafią. Cóż więc lepszego jak sprzedawać swoje usługi tym, którzy lepiej płacą. Zauważyć proszę, że np. na ministrów edukacji czy nauki wybiera się ludzi zupełnie do tego nieprzygotowanych. Oni mają realizować  gdzieś tam wymyślone programy. Lenistwo jest natomiast „wbudowane” w zachowanie człowieka. A więc jak samemu się nic nie wymyśla vide publikacje patentów w Polsce, to można sklecać coś z fragmentów dawnych historii. Widzimy to przy wszelkiej okazji tzw. akcji, obecnie „Ukraina” czy „ Ebola”.
Najłatwiej to dokonać w ogłupiałym społeczeństwie, a ogłupianie zaczyna się od likwidacji nauki historii.

To, że Rzym przejął cześć ideologii greckiej nie jest niczym szczególnym. Za początek państwa rzymskiego przyjmujemy rok 753, ale rozkwit nastąpił dopiero po około 500 latach, czyli, u schyłku państw greckich. 
O wiele ciekawsze jest, dlaczego w tajemniczy sposób znikła cała epoka Etrusków, mimo że materialne fakty znajdujemy do dnia dzisiejszego w katakumbach włoskich. A więc jakie było ich prawodawstwo, nauka itd. O Etruskach, czyli przodkach Rzymu prawie nic nie wiemy, ale o starszych Sumerach czy Egipcie wiemy. Dziwne?
Podobnie znikły z podręczników wszelkie informacje o Fenicjanach, a to oni wynaleźli podobno weksle. O Kartaginie także niewiele się pisze.
Przypomnę, że według legend, to właśnie Eneasz spod Troi popłynął do Italii, koło 1200 roku, czyli przez 500 lat, do 753 roku, istniało państwo, które zostało wymazane z kart historii. Bardzo mało wiemy o jego wierzeniach, czy prawodawstwie. I to powinno być dla nas ostrzeżeniem, jak łatwo można wymazać naszą pamięć historyczną.
Podkreślam to, ponieważ od 1974 roku redukuje się lekcje historii, a poza tym prowadzone są one według programów Wieczorowych Uniwersytetów Marksizmu i Leninizmu, słynnych WUML-i.  No przecież trzeba było zatrudnić gdzieś tych wszystkich politruków.

To, że niższe cywilizacje przejmują wyższe, jest udowodnione. Lituwa przechodziła na polskie prawa, ponieważ były na istotnie wyższym poziomie, aniżeli ich własne [Nazwa Litwa powstała po 1569 roku]. Podobnie Moskwicin bardzo „uważał” polskie zwyczaje, kulturę itd.  Za carycy Zofii [ wiek XVII] na dworze moskiewskim mówiono po Polsku!.
To z kolei, że niższe cywilizacje zwyciężają, udowodnił już prawie 100 lat temu  Feliks Koneczny.
Rzymianie, podbijając kolejne państewka, zostawiali lokalnego władcę z całym balastem wierzeń religijnych, byle tylko płacił podatki. 
Obecnie robi się to samo, poprzez przejęcie Centralnych Banków Narodowych. Na całym świecie, podobno tylko kilka państw posiada niezależne, własne banki, na ponad 180 państw. Tym państewkom pozwala się „rządzić” byleby płacili podatki do banku City.
Cała reszta jest formą, czyli mówiąc dokładniej, jest to przejęcie przez cywilizacje azjatyckie rządów na świecie. Dla właścicieli banków nie ma zupełnie znaczenia, czy ludek ubiera się w spódniczki czy w spodnie, czy macha zielonymi czy białymi chorągiewkami. 
Ma płacić podatki.
Trzeba to wreszcie zrozumieć!

Ponadto Rzymianie na straży zostawiali swojego Jowisza i Cesarza, jako bogów zwycięskich. O tym, że do pilnowania motłochu najlepiej służy religia, pisał nawet agent angielski, znany pod nazwiskiem Woltera. Pisał do swych „braci”: „Możecie wierzyć, w co chcecie, ale nigdy tego nie należy mówić głośno. Ludem o wiele łatwiej rządzić za pomocą religii”!
Takie próby stworzenia nowych bogów obserwowaliśmy po roku 1920 – Lenin, alias Goldman i jego mauzoleum. Połączone to było z tworzeniem cyrku w rodzaju: po ślubie w Moskwie, nowożeńcy jechali do Mauzoleum. Potem ze Stalina, czy Dimitrowa w Bułgarii, robiono bożków.
Doskonale opisuje tworzenie się takich wierzeń  u prostych ludzi Ossendowski. Sam obserwował na początku XX wieku w carskiej Rosji, jak bogiem została zwykła dziura po sęku, w ścianie chaty.
Dlatego właśnie starsi i mądrzejsi stworzyli edukację państwową. Pisałem o tym wielokrotnie.
Dlatego ta edukacja tak obniża poziom oświaty. 
Kolejnym absurdem jest twierdzenie, że edukacja musi być darmowa.  Oczywistym jest że nie może być darmowa, ponieważ szkoły, jako budynki, pomoce szkolne, czyli wyposażenie  oraz wynagrodzenie nauczycieli musi kosztować. 
Ten sam system stosują tzw. starsi i mądrzejsi wprowadzając masowe, przymusowe szczepienia w ramach tzw. kalendarza szczepień, rzekomo darmowego. Proszę zauważyć jak to wspaniale działa. Wystarczy powiedzieć, że szczepionki na  daną grupę są bezpłatne, a już emeryci pędzą do przychodni, chociaż badania naukowe udowadniają, że szczepionki te są szkodliwe, przyspieszają demencję i nasilenie dolegliwości, a w konsekwencji przedwczesną śmierć. 

Ale są bezpłatne!
A kto ma pokrywać te koszty, np. zakupu szczepionek?
Bolszewicy czyli socjaliści  czyli faszyści, odsyłają pytających do mistycznego pojęcia państwo. Problem polega na tym, że państwo nic nie wytwarza, ani nic nie produkuje. Państwo może tylko okradać ludność. Oczywiście za pojęciem państwo kryje się najczęściej zorganizowana grupa przestępcza zwana partią. Jest to typowa cecha cywilizacji azjatyckich. Gromadność, czyli masy. Jak uczył prof. F.Koneczny prymitywne, bardziej barbarzyńskie cywilizacje wypierają te wyższe, bardziej zorganizowane.
Grupa ta chcąc dobrze żyć, nakłada na społeczeństwo podatki w wysokości niezdefiniowanej. To oznacza, że nie ma żadnych reguł określających co za te podatki przysługuje ludności. Po prostu społeczeństwo ma płacić. Jak,  My się urządzimy, a jeszcze coś zostanie, to przekażemy to na oświatę itd. Proszę zauważyć, że tzw. podatki są bardzo różne w poszczególnych państwach. W samej Polsce w I Rzeczypospolitej wynosiły tylko 10%. Dopiero Zaborcy podnieśli do 15 - 18%. Po odzyskaniu "niepodległości" w 1918 roku podatki podniesiono do 37%, to Hitler obniżył je do 30%. "Dobrzy" komuniści podnieśli podatki do 50%, a po przemianach 1989 roku, łączny podatek to ok. 80%. 
W USA za czasów Washingtona podatek wynosił tylko od 1 do 3 %. Obecnie najwyższy vat 23% istnieje u nas. 
Proszę rozejrzeć się po świecie, gdzie podatki są o ok. 50% niższe i jak tam się żyje ludziom?
Można stwierdzić z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, że wysokie podatki są tylko w państwach niesamodzielnych będących koloniami, czyli terenami wyzysku ekonomicznego.
W celu zmniejszenia kosztów utrzymania "oświaty" organizuje się jednolity program nauczania. Programy te zmienia się co ok. 10 lat tak, aby nie można było analizować skutków takich reform, czyli wpływu określonej reformy na rozwój młodzieży.
Przykładowo, w Polsce pierwsze reformy zmniejszajace liczbę godzin nauczania historii, czy języka polskiego, a nawet likwidujące nauczanie historii dla 80% ludności, wprowadzono za czasów agenta Kominternu, niejakiego Edwarda Gierka w 1974 roku. Była to jedna z form zapłaty za tzw. pożyczki [zapłaciliśmy także skreśleniem pojęcia naród z dowodów osobistych, jak również zakupem technologii budowy rurociągów w Sowietach itd].
Edukacja, wg jej twórców obowiązkowo musi być państwowa, ponieważ tylko w ten sposób można utrzymać stado baranów, czyli mniej wartościową ludność w karności. 
Proszę zauważyć, po 1989 roku mówiło się o wprowadzeniu tzw. programów autorskich w nauczaniu. Ministerstwo Oświaty stosując rozmaitego rodzaju rozporządzenia i nadzór odpowiednich kuratorów, wybiło w okresie jednej dekady nauczycielom ten pomysł z głów.
Obecnie od 2012 roku, czyli konferencji w Seulu, pod naciskiem UNICEF - ONZ, WPROWADZONO JEDNOLITY SYSTEM NAUCZANIA DLA CAŁEGO ŚWIATA. CZYLI, TE OK. 30 GODZIN NAUKI TYGODNIOWO W SZKOŁACH, ZOSTANIE WYPEŁNIONE TY SAMYM PORGRAMEM NA CAŁYM ŚWIECIE. Zniknie więc praktycznie nauczanie historii poszczególnych krajów czy nauka literatury danego kraju. 
Wymazane zostanie więc pojęcie NARODU.

Chcąc zmienić system, Instruktorzy z City i lokalne trolle realizują program atakujący elementy kultury, te programy atakują różne style życia ludności i gloryfikują te , które doprowadzają do zerwania więzi rodzinnych.
Dobrym przykładem, jest nauka gender na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Była to pierwsza uczelnia, która wprowadziła na rynek polski pojęcie gender. Nie jest to dziwne, ponieważ jest to także pierwsza uczelnia ,która po 1989 roku głośnio protestowała przeciwko dekomunizacji i deubekizacji. Nigdy nie ujawniła agentów służb specjalnych pracujących w murach uczelni.
Nie wspominają także pracownicy tej jednostki, że gender ma na celu wzrost sprzedaży koncernów. Pisałem o tym przed laty.

Jako prosty przykład tworzenia takich pseudointelektualnych syntez niech posłuży sprawa pojęćfaszyzm, komunizm. Do lat 80-tych wszyscy w Polsce wiedzieli, że II Wojnę Światową wywołali Niemcy, Hitlerowcy, ewentualnie z ruska zwani Germańcami. Proszę pamiętać, że pojęcie Germanicus w starej łacinie oznacza przyjacielski. W ten sposób cesarze rzymscy pisali: „legiony germańskie mówią po słowiańsku”- czyli, legiony przyjacielskie  mówią po słowiańsku. Nieuki zrobiły z tego nazwę plemion. O żadnych nazistach nikt nie słyszał. Wystarczyło 20 lat indoktrynacji - nie zapominajmy, że na przykład ministrem Obrony Narodowej w Polsce był p. Klich, przedtem i potem prezes fundacji opłacanej przez rząd niemiecki - i dzisiaj w prasie nie usłyszysz o hitlerowcach. W ten sposób zdjęto odium z Niemiec.

Podobnie p. St. Krajewski cały czas rozpisuje się o masonerii, nie podając, z jakiego kraju to to pochodzi, a przecież historia  dawno to wyjaśniła.
Przykładem jest stworzenie bolszewików przez Niemców. Otto Warburg, minister spraw wewnętrznych Cesarstwa Pruskiego, opracował doskonały plan likwidacji Cesarstwa Rosyjskiego. Panu Ministrowi podlegała jawna i tajna policja. W cywilu był bankierem i dysponował także kasą państwową. Miał więc dwa najistotniejsze argumenty w rękawie: Ludzi i Pieniądze. To wystarczyło. W ten sposób powstali i komuniści - bolszewicy i faszyści-naziści-hitlerowcy.
{Jaśkowski: Zbrodnia na morzy Białym 1940]
Podobnie tzw. masoneria ma ludzi i pieniądze, jak każdy wywiad.  Jakiego to państwa wywiad to już zupełnie inna historia.

Proszę zauważyć, że zaczęło się wszystko od Big- beatu i zespołów rockowych, prowadzonych przez służby specjalne. Doskonale ujawnił to H.Pająk w swoich publikacjach. Tak  samo było w Polsce. Proszę sobie przypomnieć rozkwit zespołów młodzieżowych w latach 70 - tych ubiegłego wieku i gwałtowny ich zanik po 1989 roku.  Chodziło po prostu o przetestowanie na masową skalę oddziaływania fal elektromagnetycznych i mechanicznych na mózgi zgromadzonych ludzi.
Obecnie w naszym kraju od prawie trzech dekad nadal czyni się to samo. Olbrzymie koncerty na świeżym powietrzu, vide Owsiak, handel narkotykami itd. itp. itd.
To wszystko dzieje się za nasze, podatnika pieniądze. `Dlatego powołano ośrodki takie jak Ministerstwo Oświaty, Kultury czy Sportu, które realizują ten program ogłupiania młodzieży i nie tylko.





ZAWSZE SZUKAJ PRZEPŁYWU PIENIĄDZA, JAK CHCESZ STWORZYĆ KRĘGI POWIĄZAŃ, nie zajmuj się niebieskimi migdałami.

PAMIĘTAJ, TYLKO TE IDEE ŻYJĄ, KTÓRE WEDŁUG STARSZYCH I MĄDRZEJSZYCH ŻYĆ MAJĄ.

dan 12 grudnia w dniu św.Walaryka, urodzonego 565 roku.
Święty Walaryk, również Walerykłac. Valericusfr. Valery de Leuconay (ur. ok. 560 w Owernii, zm. 1 kwietnia 619 lub 12 grudnia 622 w Leuconay) – pustelnikkapłan i święty Kościoła katolickiego.
Żył w VII wieku. Prowadził swoją działalność w Amiens popularyzując życie pustelnicze. Swój erem założył w ówczesnym Leuconay (łac. Lauconaus) w Pikardii. Według hagiografii z XI wieku miał założyć klasztor w Saint-Valery-sur-Somme, gdzie został jego pierwszym opatem.
Normandii uważany za patrona rybaków.
cdn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz